Hästägare

Adelina har köpt en häst och lånat en pälsboll. Härligt att ha hästar på gården igen. Mindre härligt att byta rostiga taggtrådsstaket till nya eltrådar. Rebecka fick en chock när hon såg mina handleder..

Annars spenderades gårkvällen med mina kära vänner för att fira min anländande 20årsdag. Hipp hipp hurra vad jag är bra. Vännerna bjöds på rester och ingen underhållning men hoppas de var nöjda ändå..

I kväll kommer delar av släkten också för att ge Anna paketer och äta upp Adelinas studenttårta. Ibland är det sådär att fylla år på studenten  :P





Magne och Happan <3


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Klart man är nöjd Anna!! De va så trevligt.

2010-06-06 @ 18:45:14
URL: http://schlagertoken.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Jag var absolut nöjd!!!

2010-06-06 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0