Kan ju inte vara på topp alltid

Får villigt erkänna att bloggen försummats något senaste tiden. Är man lat som jag är det svårt att få tid över när man både arbetar och har lite saker på fritiden :P

Sedan sist har jag jobbat på Bure, fått sommarjobb i Kalmar som personlig assistent, firat min morfars födelsedag, och min fasters, haft hajk i hällabäcksskogen, avslutat både tonår och uv för terminen, sett klart på Dexter alla säsongerna samt OTH sista säsongen, börjast läsa LOTR för fjärde gången, målat en sadelkammare, vart på systers bal och ordnat en himla massa till hennes student i morgon.




Jättevackra Adelina och baldejten SnyggHenke aka Henrik som jobbar på gården







Adelinas med några av sina bästa vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0