Lousy, lousy, lousy

Helt förståeligt om ingen pallar läsa en blogg som aldrig uppdateras.. Tänkte dock försöka ta tag i detta nu med en liten uppdatering om mitt liv senaste tiden.

Jag har varit på uv läger utanför Vaggeryd med allt vad det innebär (bland anant nada internetacces) Vi hade en otrolig vecka med mycket sol, lite för mycket badande barn, masoor av bus, störtsköna barn av alla dess slag och supergoa ledarkompisar. Håller tummarna för att det inte var sista lägret någonsin för Anna..

Jag har även flyttat ner till Kalmar där sommaren ska spenderas. Hänger i en flott lägenhet centralt i stan med fem minuters cykelväg till jobbet, livet leker.
Igår var jag på jobbet och hälsade på. Kan ha de fränaste arbetskamraterna i världen. Jobbet består till stor del av att se på hem till gården och diskutera livets väsentligheter, ska nog trivas bra där.

Igår hängde jag även med grannarna, bland annat sysslingen Emma och hennes helcoola barn och åt pizza. Idag blir det en runda till stan och införskaffa lite förnödenheter inför midsommar med mera (typ skor, bikini och väska..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0