Frostbites

Hade igår satt på mig dubbla tröjor och dubbla sockar i de lite tjockare conversen (närmaste jag har till vinterskor) ändå trodde jag fötterna skulle ramla av efter att stått(!?) och tittat på fotboll i Hylte under en dryg timme. Lillasysters lag vann faktiskt och hon var förvånade bra, inte alls lika klumpig och rädd som hennes syster brukar se ut i ett fotbollsmål. Men så fort matchen var slut sprang (linkade) jag till bilen och satte på högsta värme på fötterna, förväntade mig att termometern skulle visa på drygt 30 minus men det var plusgrader, bilen är en riktig optimist!

Idag ska jag till min lilla kompis Evelina och undersöka hennes lägenhet som hon haft i en evighet men som jag ändå inte haft tillfälle att besöka (oklart om hon inte velat ha mig där men nu brytits ner då hon förstått hur ensam lilla Anna är i det här landet eller om vi haft en bristande kommunikation). Ska vara där vid klockan tre och innan dess ska jag försöka skriva en hel del på hemtentan. Jobbigast just nu är att jag inte hittar svaret på första frågan någonstans i böckerna, skulle gjort så mycket om man läst dem i förväg..





Evelina är den söta tjejen i bakgrunden som har lite problem att hålla ögonen öppna (kanske för att jag otippat nog var mer i centrum än hon under min studentdag?) Killen som täcks av min vackra hatt (varför har jag inte den oftare?) är hennes trevliga sambo :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0