pensionärshäng

I går hade lillebror fest, tänk vad stor han har blivit lillaOscar. Under tiden han och hans vänner hittade på dumheter hade vi mer skötsamma ungdomar kuddkrig i kyrkan. Anna hade ont i ryggen och gömde sig mest.

Idag har familjen Svensson varit hos familjen Svensson och firat Farmor som fyllde år. Fick alldeles för mycket mat och sen hängde vi med hennes gäng ett tag. Hade riktigt trevligt och diskuterade vasalopp och översvämmade källare. Pensionärstalk på hög nivå och Anna var på topp!
Jag skulle köra på vägen hem eftersom mor och far druckit lite vin med en galen emu på (kan ju inte ta några risker då) far litade inte helt på mig dock, komenterade nog minst tio gånger på vägen mellan Boställsgatan och Macken hur jag egentligen borde göra och när han sen hade tankat gick han medbestämda steg mot förarplatsen, öppnade dörren och såg jätteförvånad ut när jag satt där. Det var som sagt en galen emu på lådan, fast han bara drack ett glas..

Väl hemma igen bestämde vi oss för att se på lite brittisk humor. Blev två avsnitt av Black Adder. Förutom Monty Phyton möjligtvis så är det ju bland det roligaste som gjorts..

Resten av kvällen är jag designated driver åt min lillebror som vist ska ut och slå runt ikväll igen. Och sen ska jag absolut inte se på melodifestivalen!

I morgon blir det årsmöte i kyrkan och sen är min pensionärsweekend fulländad. Sedan jag kom hem har jag hunnit med en lördag som äkta hällabäcksbo och en som tant, nästa blir musikalfjolla. Det tar på krafterna att vara scitzofreen..



Anna och hennes favoritbror på julafton, visst syns det hur mycket han tycker om mig?


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så mycket Anna, vad snällt av dig :)

2010-03-10 @ 14:39:01
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0