short day at work

Började inte förrän klockan 12 idag. Förmiddagen gick åt till lite plugg och fix här hemma. Själva arbetsdagen blev ganska kort och intensiv. Hur många barn som helst idag som var överallt, hela tiden. Det är tur man är snabbtänkt när man bara hör vad man tänker i en sekund i taget..

Imorgon börjar jag jobba klockan sex, det ser jag fram emot jättemycket. Nä just det, föredrar ju att sova lite längre kanske. Skulle visst vara i skolan dessutom i morgon men verkade som jag slapp "riktiga" lektioner i alla fall, hittar mycket hellre på bus och pysslar än läser och räknar. (kanske därför jag insett att jag inte ska vara lärare, hade inte blivit mycket vettig gjort i min klass)

Nu har jag precis gått en liten promenad och resten av eftermiddagen borde jag plugga, ska se om jag kan övertala mig själv att göra så med. Ska väl försöka göra lite våfflor ikväll med, gick ju hem lagom till mellanmålet idag.


Idag kändes det som att ett monster i taget kan vara lagom. Saknar min lille pojk ibland.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0