Slut på gnället

Nu känner jag att jag gnällt klart om mitt ganska tråkiga liv. Läste igenom några blogginlägg och känner att antingen får jag sluta gnälla eller bli emo på riktigt och jag gillar ju inte Kent så alternativet var lätt.

Helgen var annars så crazy som det var planerat. Blev klar med hemtentan och med lite tur blir den kanske till och med godkänd.

Idag har jag jobbat (that felt good to write). Haft en helt okej dag på fritids. Eftersom jag inte alls var trött på barn efter en eftermiddag på fritids så körde jag vidare med både musikalövning och uv. Känner mig fortfarande ganska hypad trots att vi haft bönesamling emellan..

Trots allt bäst att jag går och lägger mig nu, upp tidigt imorgon med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0