Angst (betyder inte ångest utan rädsla)

Har minskat ångesten lite genom att bestämma mig för att hoppa av sociologin. Nu har jag bara panik för att jag inte har något jobb i sommar, för att jag inte har en aning om var jag ska bo till hösten, att pengarna omöjligtvis kommer räcka till, att jag blir äldre hela tiden och inte gör någonting alls med min tid och lite för att jag inte har planerat nästa veckas lektioner som jag borde. Kör på känsla.

Har i alla fall försökt göra något åt dessa problem idag, har sökt ett par jobb till samt tagit med mig lillasyster Frida och promenerat den tipspromenadsrunda vi ska använda i skolan på måndag. Tog en knapp timme för oss, säkert två för barnen så nu är det bara en timme kvar att planera :)
Men självklart kan man inte få känna sig duktig efter en timmes promenad för plötsligt är gården full av människor som promenixat non stop (eller inte) i två dagar..

Kvällen spenderas på Förshult 1:3 med syskon, föräldrar och känslan av att livet tagit slut innan det börjat..




Jag och Frida vinterfiskar på sjön förra vintern, friluftsmänniskor som få :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0