Drop out

Nu har jag insett att det inte funkar att läsa en procent av sin studielitteratur och ändå klara av en högskolekurs. Har till nittionio procent bestämt mig för att hoppa av. Just det, stoppa pressarna, tjejen som fick mvg i allt på gymnasiet med halvslutna ögon ger upp och säger good bye till sociologin så fort det går emot. (eller för att hon inser att det inte kommer att gå att ta igen allt det hon under en hel termin ignorerat under två veckor samtidigt som hon jobbar)


Har istället använt dagen till att söka alla möjliga och omöjliga jobb som jag är ens lite (eller inte alls) kvalificerad för. Kommer med största sannolikhet spendera sommaren med att säga Hej, jag heter Anna och nu kommer jag be dig köpa något du inte vill ha med min allra mest insmickrande röst. (Kanske den största kvalitéten jag fick med mig från Nordinskolan) Allt känns just nu bättre än en sommar i Hällabäck utan varken pengar, något att göra eller någon att umgås med!


Har dessutom promenixat runt i ett hav av älgbajs med min far nu i kväll för att hitta en plats att ha hajk på nästa helg. Har hittat ett par potentiella, problemet är att de alla saknar ugnen som behövs till potatisgratängen..




Snälla anställ mig nu, annars börjar jag gråta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0