family night

Har hängt med Adelina och min pappa idag. Vi har haft jättetrevligt. Jag har bland annat fått veta att pappa är precis lika slutty som min mamma. Mina föräldrar träffades nämligen när mammas pojkvän fyllde år och nu visade det sig ddessutom att detta var hela två veckor efter att pappa brutit sin förlovning. Ett under att de klarat av att hålla ihop de senaste 22 åren.. Dessutom har vi diskuterat skötseln av naturbruksskolor. Min far ifågasätter dessutom min ability (vad sjutton heter det på svenska?) som pedagog. Har valt helt fel karriärer två gånger, pappa är lärare och mamma socionom. Inte alls så att man har experter hemma alltid.. Förutom en lång pratstund vid middagsbordet har vi njutit av brittisk humor när den är som elakast i form av Black Adder. Perfekt  SvenssonSvensson kväll alltså!





Anna och Adelina i Hyde Park i Augusti, completely sane as always. We might be just a tad upset that the cute squirrel got away, or it gave us rabies first..


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Annorlunda att se dig i denna lite kortare och ljusare frisyr =)

Men ni är naturligtvis hur snygga som helst!

2010-05-13 @ 13:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0