Helkväll med tha teenagers

Igår tog vi med oss ett gäng tonåringar och åkte till Åsenhöga. Jag vet hur kul det låter på en skala men vi hade en av de roligare kvällarna på länge!

Först lite häng och möte utomhus med scen bestående av ett lastbilsflak. Mysigt upplägg, bra möte, härliga tonåringar, ett par grader för kallt.. Efter en extra kopp kaffe bestämdes det att vi skulle åka till MAX. Sagt och gjort, tonåringarna lastades in, Lars Winnerbäck spelades (helt oskyldig till det faktiskt) och Anna kom inte fel en enda gång fast hon körde först.
Väl på MAX åts det hamburgare, dracks kaffe och spanades på killar, som vanligt alltså. Besöket avslutade med en Anna och sju tonåringar i en hoppborg på lekplatsen. Kan ha varit en eller två för många, men roligt hade vi!
Hemresan blev nog dubbelt så lång med alla extravarv i rondellerna, ivrigt påhejat av två tonårskillar i baksätet. Stort tack till Börje dessutom som gav mig en smärre hjärtattack när jag var säker på att han var civilpolisen, inte bra föredömme att få körkortet indraget..
Släppte av två trötta tonåringar vid två tiden innan det blev hem och sova.. Kvällar som denna är man helt klart sugen på att åka på tonårsläger med dessa goa ungdomar..




Anna och Sandra i Gullbranna på den tiden vi var tonåringar.
Håret är lite mörkare och mängden kajal något mindre men posningsförmågan sitter i :P


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Japp, det blev en bra kväll. Larz var så nöjd med att ni hängde på hans idéer med Max och åka runt i rondeller, trots att han hade en illamående fru bredvid sig som efter varje varv försökte säga "Nu räcker det" =)

Däremot avstod vi i den äldre generationen hoppborgen och det var nog lika bra det =)

2010-05-16 @ 17:19:04
Postat av: Sandra

Vilken fin bild du har lagt upp :D Tonårsläger, de va tider de... Vet dock inte om jag är så stolt över den där luggen...

2010-05-17 @ 19:33:03
Postat av: Anonym

Vilken fin bild du har lagt upp :D Tonårsläger, de va tider de... Vet dock inte om jag är så stolt över den där luggen...

2010-05-17 @ 19:35:15
Postat av: Anna

Jag tycker vi är störtcoola, i alla fall tyckte jag nog det när jag var 16 :P

2010-05-18 @ 09:26:38
URL: http://intebaraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0