Lack of heading

Nu är datorn återuppstånden. Världens bästa morbror tryckte på lite knappar och internet vaknade diretk till liv. Därför ska jag göra ett försök att blogga lite mer regelbundet igen. Ämnena kommer med största sannolikhet vara trista eftersom det är så mitt liv ser ut just nu men håll till godo eller läs en blogg av någon med ett liv..

Igår var jag på uv med alla mina härliga scouter. Igår gick det en kaxighetsepidimi bland alla mina snälla små flickor, ganska underhållande faktiskt :) Dessutom planerade vi lite inför nästa helgs hajk. Har beslutat att äta potatisgrattäng och fläskkotletter. Av den enkla anledningen att det verkar lagom ambitiöst.

Idag jobbar jag jättemycket, hela 55 minuter. Ska in till Burseryd en stund innan tolv. Förutom det behövs det pluggas en massa, min underbara lärare talade igår om att jag måste byta ämne. Inte alls så att jag lämnade in ämnet för en månad sedan. Tack och bock, bara tjugo dagar kvar innan inlämning. Ingen stress alls!




                                             Ännu en bild på en glad lillasyster i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0