Lathet?

Min syster frågade mig för ett par timmar sedan vad jag skulle göra idag. Jag svarade att jag skulle plugga. När hon sedan kom in två timmar senare satt jag fortfarande i soffan och såg på ingenting på tv. Hon gjorde då det mycket orättvisa påståendet att jag är ganska lat.

Jag håller inte med, jag är bara enormt bra på att skjuta upp allting som är en remotly jobbigt så långt som det bara är möjligt. Tills hela jag bara är en stor klump av ångest. Just nu är det dendär jäkla uppsatsen och om jag känner mig själv rätt så är det inte alls otroligt att alla knappt 20 sidorna kommer skrivas natten till första juni.



Ett under att jag kom så långt..
(och ett bevis på att jag inte alltid är med på vad som händer?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0