Weekend

Ikväll ska jag med mina tonåringar på ungdomsmöte i Åsenhöga. Adelinas reaktion på detta var: jag har varit i Åsenhöga, då fick jag värmeslag. Sedan berättade hon detaljerat om illamåendet som det förde med sig.

Annars har dagen gått åt till roliga sysslor som att städa rummet och tvätta. Wiii vad kul! Blir dessutom kanske till att spendera sommaren i Kalmar med pappas kusiner, det skulle ju bli en höjdare om något.

Lika bra att inte skriva mer när man inte är på bättre humör..



Såhär rolig är min pappa, ungefär så att han själv nästan somnar av sitt eget sällskap. Tänk er att hänga med hans sida av släkten en hel sommar, crazy!
Nä ärligt talat gillar jag hans kusin Laila som gärnar förbarmar sig över en arbetslös liten flicka. Och min pappa är jätterolig! Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0