Daddys day

Riktigt bra kväll igår. Anna och Eimar på topp. Film, mexican food och chill. Perfekt. Somnade på en luftmadrass med Eimar någon gång på morgonen. Gick upp vid två. Perfekt söndag.. Unforgetable night!

Idag är det fars dag. Saknar min pappa lite idag. Det är nämligen så att jag har den bästa pappan man kan ha i hela världen. Han har varit min största förebild sen jag var jättejätteliten (nu mer delar han den platsen med sin fru, hoppas han är okej med det). Min pappa är världens intelligentaste, roligaste, ambitiösaste, omtänksammaste, finaste människa. Jag har så mycket av min personlighet att tacka (eller beskylla) honom för. Så mycket han gjort för mig, så många gånger han ställt upp, funnits där. Kommer aldrig kunna ge tillbaka det som jag har fått av honom. Tycker lite synd om alla andra eftersom jag lagt beslag på den bästa pappan i hela världen..




Anna och Pappa i somras <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0