Descisions to make

Still not in a very good place. Därför det inte uppdateras så frekvent. Måste snart ta ett stort beslut och bara hålla fast vid det. Så många för och nackdelar att väga mot varandra. Vissa dagar känns det så lätt, det finns inget alternativ, allt är perfekt här och nu. Andra dagar är känslan av att vara helt disconnected för stor för att orka med. Längtan efter att ha människor som betytt så mycket så länge på bilavstånd istället för en flygresa bort tar överhanden. Handlar om de närmaste två och ett halvt åren. Det är en lång tid. Ännu längre när jag vågar erkänna för mig själv att kommer jag inte tillbaka nu gör jag det nog aldrig. Är det värt att börja om igen? Vissa dagar är det nog det. Andra kan jag inte ens drömma om det.

I kombination med insikten om hur blind jag varit, hur lättmanipulerad jag är så är det inte alltid lätt att bara le och vara glad. Arg på dig, besviken på dig. Men det är ingenting jämfört med hur arg och besviken jag är på mig.

Senaste två kvällarna har dock varit riktigt bra. I torsdags gick vi på bio med två av Eimars klasskompissar. Due Date, se den inte. Följde upp med en jättefrän jazzbar i stan. Chilled night out, helt perfekt. Avslutade kvällen med något som inte hänt sedan lågstadiet; en kille skickade sin kompis för att fråga efter mitt nummer. Patterson förstod inte alls varför jag var skeptisk..

Gårkvällen bestod av en stunds Halospelande med killarna, middag med Rachel, This is England med Eimar, Sacha och Rachel, gitarrspelande i Eimars rum och avslutades med en stor kopp te, mina två favoritkillar i denna värld och slutet på första säsongen av Prison Break. Bedtime någon gång efter fem, som så många andra nätter som spenderats med dem. Utan dem båda hade det nog vart ett mycket lättare beslut att fatta, samtidigt oklart hur jag klarat mig de första tjugo åren utan dem i mitt liv..

Idag är det Eimars födelsedag. Sov länge, sen hängt med dem tills de gick och handlade till middagen. Nu lite One Tree Hill tills killarna kommer hem från rugbyn och ikväll blir det film och chill i Eimars kök :)

Am truly loving my life here, just have to descide I do it enough never to leave..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0