Relaxing and working

Maskade i söndags. Lunch på old bar och inget houseparty för Anna. Istället sågs det på Prison Break med killarna. Sams gotten me way hooked! Inte lika besatt som Ross men helt klart ett stort fan.
Festen var enligt vännerna bra, det stals bland annat en brödrost och balsam. Vet inte vad det är med mig som gör att min värdering av vad en bra kväll är inte hänger ihop med hur mycket stöldgods man får med sig hem?

Måndagen spenderades med att skrivas uppsats, vara på campus en del och hänga massa i biblioteket. På kvällen blev det golf night light då det bara var jag och killarna som orkade vara uppe efter nio, thanks to a good nights sleep kvällen innan. Efter att Sam blivit utnämnd till Ladys captain och gråtit lite över detta blev det ännu några avsnitt av Prison Break.

Igår var jag riktigt duktig och skrev en massa på en av mina uppsatser. Sen gick jag på ett seminarie om den andra uppsatsen och fick höra att allt jag gjort var helt fel. Hem och göra om! Lyssnade på hockey tills datorn började krångla och Fred fick äran att fixa den. Färjestad vann ju visst fast jag missade sista perioden :) Sen spelade vi lite golf, gick inte så bra för mig på tredje hålet och efter det tjurade jag lite. Har ju en tendens till att vara dålig förlorare som Patterson tycker är mycket underhållande. Dränkte mina sorger i choklad och såg på Bugsey Maloone med Freddy och Patterson. Grymt söt film! Den följdes sen av ett par koppar te och Prison Break tills Anna somnade i Pattersons säng. Fick veta att den personen jag sett som min enda jämlike när det gäller intelligens (visst att Sam är en av de intelligentaste personer jag träffat men han pluggar alldeles för mycket för min smak, art degree is the shit!) inte lyckades skrapa ihop mer än 64% på ett multiple choise question prov. Tycker dessutom att det är komiskt att de ens har dem på universitetsnivå..

Idag har jag läst en massa om Kenyas kamp för independence. Fått mitt odammsugna golv failed i lägenhetskontrollen. Så går det när man prioriterar studierna.. Även blivit påmind om existensen av någon jag spenderat månader med att försöka glömma, tack för den! Resten av dagen spenderas med Kenya, kanske en runda till stan och köpa hårfärg och kvällen är ännu oklar. Ross röstar för Prison Break, Anna kan faktiskt tänka sig en utgång..


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Prison Break är en riktigt bra TV-serie, en av de bästa jag har sett. Det har jag ju skrivit om förut=)



Förresten har du någon adress dit man kan skicka ett helt vanligt hederligt gammalt brev???

2010-11-07 @ 13:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0