What would I do without u?

Båda uppsatserna inlämnade och klara. Ångestnivån nere på normal nivå. En presentation nästa vecka och två uppsatser som ska försöka avklaras innan jul. Sen är det lungt :)

Space i tisdags. Skitkväll. Höjdpunkten var helt klart Anna och Rachels jengaspelande när vi kom hem. Vi var amazing!

Gårkvällen var speciell. Insåg efter ett långt samtal med någon långt borta att det inte var en bra idé att gå ut. Istället åt vi supergod middag och spenderade större delen av kvällen med att se om guldfisken skulle dö av osten som Sam matade den med. Han levde fortfarande för en timme sedan. Mina vänner upptäckte min ormfobi och skrattade hjärtligt när jag skakande stod och grät i korridoren. Jättekul. Efter ormattacken och av andra anledningar fanns det inte en chans att Anna skulle kunna sova. Tvingade alla att vara uppe en timme längre än de ville innan jag crashade Sams study session och läste på lite om Mill. Trevlig natt, två emotional wrecks som inte fick mycket vettigt gjort alls. Kom i alla fall fram till två slutsatser; Sam ska försöka byta kurs och Anna förstår inte hur hon klarade sig innan hon träffade honom. Dessutom har jag börjat inse att det inte finns mycket mening med att flytta hem igen. Framförallt med tanke på att jag aldrig kommer kunna flytta hem, det och dem jag saknar i Sverige kommer fortfarande vara långt borta. Nästan en månad kvar dock tills beslutet måste vara slutgiltigt.

Idag har det inte gjorts många knop, sov länge, pluggat lite, tittat på film med Patterson och om en liten stund ska jag upp till biblioteket och träffa min presentationsgrupp. Ikväll lutar det åt Mission. Kan vara vad som behövs för att få ordning på läget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0