Annie Mac

Om inte gårkvällen ger mig lunginflamation så måste jag varra imun.

Klockan halv åtta bjöds det på pizza i Montague Burtons BBQarea. Ett BBQ area är inte rätt plats att ha förfest på i slutet av oktober om någon undrar. England är ett jättekallt land, man pratar ett liknande språk som folk i Australien eller Californien där det är varmt men man ska absolut inte låta sig luras. Vid tiotiden lagom till Anna inte längre kunde röra sina fingrar eller hade känsel i fötterna flyttades kalajset inomhus. Spenderade en timme med grytvantar på både händer och fötter. Mycket stylish om jag får säga det själv.

Vid halv tolv tiden bar det till The Union. Alice frågade mig vilka acts jag såg. Ingen aning. Men roligt var det. Spenderade en bra stund med Freddy och hans Katrina innan vi fick tag på pojkarna för att stax efter det tappa bort alla utom Sam. Vi hade en riktigt rolig kväll i alla fall, fast ingen annan ville hänga med oss. Patterson påstod att jag var en Bitch för att ha övergivit honom, jag tyckte han gjorde ett dåligt jobb med att ta hand om mig som han lovat. Lyckades på något sätt konstant förolämpa Sam trots att jag snarare vill minnas att jag talade om att han (förutom Sam och det var väl det som var problemet) var min bästa kompis här. Sen lyckades vi faktiskt hitta Biz (som fick mina komentarer om Sams fåfänga att snabbt glömmas bort med sina missriktade komplimanger) och Dan lagom till det kändes som det var dags att gå hem. Spenderade en stund i Sams kök med att äta fishfinger sandwiches och höra att jag var den elakaste människan i världen (inte för att han kunde tala om vad jag sagt men ändå..) Gick och lade mig vid fem och somnade nog halv åtta. Ser verkligen fram emot kvällens houseparty. Och skulle behöva skriva lite på min uppsats.

Aparently it's not what you say but how much you talk about someone that establishes whether you love that person or not.
Att du alltid ska finnas där i tankarna, att du trots att vi inte setts på så länge, trots att du sårat mig mer än någon annan fortfarande har makt att förstöra på det sättet du gör. Att jag trots att jag kanske har något ännu bättre framför mig inte kan släppa dig. Hatar dig lite för det men de orden har du hört så mycket att det antagligen inte gör någon skillnad längre. Samtidigt är du en av mina allra bästa vänner, en av dem som förstår mig allra bäst. Borde nog stänga ute dig helt men kan bara inte ge upp allt vad du betyder för mig.. Lite för mycket tankar just nu bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0