Another weekend to my collection

Haft en relativt bra helg. Utgång i fredags. Var trevligt. Fick alldeles för lite sömn och bjöd Sam på ett enormt lager av taskiga kommentarer för den närmaste tiden.
Blev utnämnd till honrary lad av Fred. Detta efter att jag talat om att ska det vara ett band of brothers maraton så ska jag vara med. För att sedan följa upp med att fråga om någon av dem sett pacific. Enda problemet med att vara honorary lad är att blondeSam hela tiden hotar att ta tillbaka titeln om jag inte gör som han säger. Har dock Fred och den andra Sam på min sida i alla fall.
Träffade skandinaver och pratade svenska nästan hela kvällen. Blev på gränsen till scizofren under delar av kvällen dock när engelska, svenska, tyska och norska blandades hej vilt. Förstår allt och men vet inte vilket som bör användas för att svara..
Lördagen spenderades i ett töcken orsakat av för lite sömn. Såg på spacejam och någon dålig komedi. Somnade först i Sams säng (skönt) sen i konstig ställningen på en kudde på golvet med Ross fötter alldeles för nära (ont i ryggen). Utgången blev sådär, inte värd pengarna. Förfest i den judiska lägenheten med ett gäng killar som får lillebror och hans vänner att framstå som mogna. Inte heller kvällen på the union blev någon höjdare och gav upp ganska tidigt. Äntligen sovit ut lite nu så ska vi ta reda på var alla andra håller till (bob maraton hos sam hade varit att föredra).

Om du bara visste vad du förstör bara genom att vara du. Hur höga krav du gett mig. Hur du påverkar fast du är tusentals mil bort. Att alla jämförs med dig och är dömda att misslyckas innan de ens fått chansen. Om jag bara kunde radera dig ur minnet så kanske jag vore nöjd som det är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0