Friday night

Tittar just nu på ett gaypar som planerar sitt bröllop. Älskar när Tilly väljer program, blir sällan rätt. Lutar åt en lugn kväll med bakad potatis. Kan behövas efter killarnas golfkväll igår. Vi blev inbjudna på middag vid halv tio. Då hade de spelat fyra hål och var redan hamered alla fyra. Ganska underhållande för tjejgänget som spenderade sin kväll med att på ett mycket avslappnat sätt se på gossip girl. Killarna gav sen upp golfen och kom och såg på gossip girl med oss. Mycket bra kväll. Sam tappade sin telefon i en cider, Fred skröt om sin bakgrund som dansare, Ross hade ett samtal med en handduk genom sams toalettfönster och jag blev beskylld för att röka på (jag var uppenbarligen för blek vilket mest hade att göra med rädslan jag kände när ross höll på att ramla baklänges ner för en två meter hög mur och mina svenska gener). Känns inte som att någon av killarna har riktigt återhämtat sig än. Fred har flytt fältet till London, Ross steg upp klockan fyra för att sova sig igenom about a boy, Sam drack te på sitt rum och såg fortfarande lätt påverkad ut när jag träffade honom vid halv två och den andra Sam åt frukost med mig när jag åt lunch vid halv fyra..

Idag har vi införskaffat outfits till morgondagens pubgolf. Sen har jag varit på mitt livs värsta föreläsning. En människa med konstig accent som pratade alldeles för snabbt om årtal och statistik och grejer med en powerpoint utan någon info, bara bilder. Behöver ha lite böcker på temat afrikas historia innan 1964 om jag ska klara nästa veckas seminarie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0