Just not a good time

Inte på topp just nu. Trött på alla dessa omogna flickor som precis flyttat hemifrån. Thank God att jag har Samx2 och Fred. Trött på att konstant behöva känna mig dum i huvudet för att jag inte har engelska som modersmål. Trött på att jag betalar nästan 40 000 per år för att sitta i trånga lecture halls och bli förkyld alternativt spendera tid i seminarier som egentligen bara går ut på att en elak man talar om för dig att du är korkad och inkompetent. Ju längre tid jag spenderar här desto mer lockande blir Växjö.

Var på kickboxing igår. Insåg hur mycket jag saknade det. Inte värt pengarna dock så blir nog box på gymmet med Rachel i framtiden istället.. Avslutade kvällen med att äta pizza och apple crumble. Där var den träningen som bortblåst. Tröstar mig med att jeansen blivit för stora dock så kan inte vara hur illa som helst..

Idag har vi shoppat till Sams bday fancy dress otley run. Andra Sam fick bestämma vad jag skulle vara. Blir angel delight. Köpt ängeloutfit och ska fixa en skål med angel delight. Konstigt att Sam prioriterade att någon skulle ha mat med sig?
Sen gjorde jag och Sam en food shop. Jag har ju ganska roligt åt att han är besatt av mat, framförallt prisvärd mat. Kan ha märkts då min shopping kostade tre pund mindre än hans men han hade typ tre påsar mer än mig? Anna just doesn't care.

Snart ska vi äta fajitas och sen ska vi till Gatecrasher där det visst är beachtema.. Blir förhoppningsvis en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0