Monday morning

Och jag har hunnit med en föreläsning på temat transatlantic slave trade. Inget nytt under solen. Nu bara måste jag förbereda inför mötet med min presentationsgrupp i eftermiddag. Googla representativ demokrati och hoppas på det bästa. Mamma hjälpte mig lite igår med temat för dagens seminarie i alla fall. Eller inte så mycket kanske men vi diskuterade demokrati i alla fall. Fast innan vi gör något annat tar vi nog en powernap.
Igårkväll kollade vi på xfactor när erbjudandet om att gå ner till källaren och se på film hos Sam dök upp. Blev Hancock som lämnade rummets ägare lite besviken så den efterföljdes av Forrest Gump. Ingen som ville göra oss sällskap dock (något om att filmen skulle vara för lång för att börja ses efter halv elva på kvällen). Blev alltså bara Anna och Sam som höll ut. De andra kan ha haft en poäng. Det är en genialiskt bra film dock och jag fick chansen att bevisa för Sam att jag faktiskt har känslor (sen att har tar för givet att jag säger hocker när jag säger poor girl talar väl mer för honom). Gick tillbaka till mitt rum vid halv två. Trodde jag. Nyckeln passade inte i låset till lägenhetsdörren. Insåg först efter att jag knackat på att jag hade varit i basementSams rum, inte den Sam som bor precis under mig. Försökte alltså bryta mig in i den judiska lägenheten halv två på morgonen. Molly var cool, jag skrattade så jag höll på att dö och skämdes ännu mer. Hon kommer tro att jag hängt för mycket med Ross när jag i själva verket bara var lite trött.. Dessutom har jag som så många gånger förr slarvat bort mina skor. Misstänker Sam men han verkade inte vara uppe när jag kom tillbaka från min lecture.. Kan vara Alice också. Som dessutom stulit min plattång. Bloody brits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0