Pubgolf

Gårdagen blev väldigt lugn. Pluggade inte mycket. Hängde mest med sam, sam och rachel i sams kök. Beslöt oss för att sluta upp med pubgolfen lite senare. Lämnade montague vid sju. Då var alla andra golfare mer än halvfärdiga med sin fusk otley run som inte innehöll något pubgolfande alls. Blev alltså varken pubgolf eller otley run för oss. Mest ett antal pubar på raken iförda riktigt fjantiga outfits. Blev roligt efter en stund men helt klart inte imponerad. Mest imponerad var jag av killen jag träffade från liverpool som pratade danska mycket bättre än jag någonsin kommer göra. Minst imponerande var faktumet att vi tillslut hamnade på Halo. Som var en enorm flopp. Nattklubben är i världens fränaste gotiska kyrka vilket var riktigt imponerande det var däremot inte faktumet att där inte var något roligt folk alls och att Alice telefon blev stulen. Dodgy place! Gick hem efter det och åt tunasandwish och såg på the hills. Förstår inte hur jag kan vara så trött idag med tanke på det.. Idag har vi mest hängt här innan vi gick till old bar i the union och åt toad in the hole till brunch. Nu måste det bara pluggas några timmar så jag klarar morgondagens seminarier och presentationsgruppsmöten någorlunda..


First pub of our non pubgolfing non otley run random pubs night.
Our outfits are awesome though.. Especially Alice who took highwaisted to a whole new level eith her boxers!
(Alice, Eimar, Anna, Sam an Sam)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0