Homesickness

Var och inhandlade lite förnödenheter idag. Typ tallrik och kaffemugg (fanns inga glas). Blir om och om igen överväldigad av den enorma fulhet och brist på kvalitet som råder i detta land. Saknar ikea så det gör ont. Saknar även min säng där hemma så det rent fysiskt gör ont. Hur kan man egentligen konstruera en säng som gör ondare att sova på än direkt på marken? Hade föredragit liggunderlag alla gånger.

Har fixat ett bankkonto idag. Tar tillbaka allt jag någonsin sagt om hur trevliga och tillmötesgående britter är. Tjejen på Barclays var en bitch!
Har problem med att betala mina avgifter eftersom jag betalat halva men gjort fel. Det har alltså dragits knappt 20 000 från mitt konto som jag gärna vill att ska räknas till de typ 40 jag ska betala. Trött på folk som kollar på en som man vore dum i huvudet och bara skickar runt en till människor som inte heller kan hjälpa.
Har tillslut lyckats registrera mig nästan klart i alla fall (måste bara fixa betalningen nästa vecka). Har försökt ta reda på hur jag ska fixa det de senaste två dagarna och sen tog det typ två minuter. Tänk om ni bara kunde vara lite tydligare?

Nästa plan är att gå på en liten mässa för att se om det finns några trevliga organisationer man kan gå med i. Anna needs friends right now. Gör inte så här! Plugga inte utomlands själv, åk för sjutton genom en svensk skola, det här är en jäkla mardröm! Längtar så till själva skolan ska börja, fattar inte varför man ska vara här en evighet innan..

Hade gett väldigt mycket för att vara hemma på tonår i kväll och hänga med mina vänner och goa tjejer och killar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0