Maybe I need some rehab, or maybe just need som sleep?

Kanske båda?

Gårdagen var så inte min dag. Gjorde ju först bort mig totalt på engelskatestet.

Började kvällen med mitt livs första pubquiz. Inte alls imponerad faktiskt. Spenderade ganska stor del av tävlingen utomhus och bondade med Ross, upptäckte efter att bott ihop en vecka först nu att han kommer från Readingtrakten. Söt liten kille som lätt får in faktumet att han är med i ett band i typ varannan mening.

Fortsatte med lite biljardspel. Jag var grym, de gånger jag kom ihåg vilken färg mitt lag var. Fanns stunder då jag var så usel att jag nästan blev lite rädd för Sam som med största sannolikhet är den allra snällaste killen jag någonsin träffat. Men vi vann stort, mest tack vare Sam. Hörde rykten om att den svenska tjejen fuskade men det har jag svårt att tänka mig.

Sedan kom (i'm in a band)Ross med den helfestliga idén att vi skulle på ett houseparty, alla var på men det visade sig snart att det inte var ett houseparty utan något random party på the union med housemusik. Efter att tagit oss ett par hundra meter under jord insåg vi att Ross var den enda på hela stället som hade den idén. Literraly aldrig varit på ett så tomt dansgolv i hela mitt liv.

Istället bar det av till stan och en bar som är en båt. Kvällen där börjar med att någon random tjej slänger en drink på en kille, missar och jag blir helt soaked. Vodkaredbull ger ganska stela lockar om man säger så och lukten är ingen höjdare heller. Men som den positiva person jag är lät jag inte det förstöra stämningen.
Det gjorde däremot killen i baren när han påstod att mitt körkort inte räknades som legitimation och försökte slänga ut mig. Gömde oss en stund på övervåningen som några andra sjuttonåringar medan mina tjejer köpte drinkar åt stackars Anna som inte var välkommen. Jumla rasister.. Annars var kvällen där riktigt rolig, första kvällen vi faktiskt haft chansen att umgås lite när vi varit ute, blir ju inte riktigt så när man klubbar.

Avslutade kvällen med chickenburgers i the fun flat med stora delar av gänget. Var nog i säng strax efter fyra och vaknade på morgonen av att sitemanagern kom och skulle laga Tillys kran. Hade ganska roligt åt hennes något panikartade bakfulla uppsyn när de väckte henne..

Hade en mentoring grej idag. Kan nog bli okej. Tycker det är ganska underhållande med alla dessa konstiga grupper man kastas in i just nu. Spännande sociala experiment..

Annars har jag spenderat stor del av dagen med att sova ikapp lite. Sedan var vi nere på campus en stund, köpte en jättefin UoL tröja och käkade lite chips. Ikväll bjuder Fred på Currynight och sen får vi se vart det bär av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0