One day done, three months to go

Landade i Manchester halv tio i morse. Då hade jag sovit ungefär tre timmar. Manchester airport kan dessutom vara den skabbigaste flygplatsen i detta land som är världsmästare på just skabbighet. Sedan blev mitt tåg inställt så jag blev tvungen att åka in till stan för att kunna ta mig till Leeds. Och då blev det elfel och jag kom en halvtimme försent. Bra start.

Mitt rum är jättefult. Till och med värre än det jag hade i Reading. Och här är jättekallt. Hade nästan glömt hur kallt och rått och blåsigt det är i England. Kommer bli ännu värre i natt för när jag var på morrisons och handlade hade de slut på täcken.

Här finns ingen mat som är god och på väg hem gick jag jättevilse och irrade omkring i mer än en timme.

Alla känns jätteunga och ingen pratar engelska..

Än så länge känns det som att det kan bli en riktigt bra vistelse här!

Nu ska jag i alla fall äta hamburgare med min franska rumskompis, kan ju hoppas han gör det till en vana att laga mat åt mig, jag diskar gärna i så fall!

Kommentarer
Postat av: Joacim

Håll ut Anna, är bara 4,5 månad kvar nu, sen kommer jag! Våga vägra Arsenal!

2010-09-15 @ 21:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0