sore throat

Gick visst inte att spela såpabandy i september utan att dra på sig en trevlig förkylning.
Hoppas jag inte smittade Jonah igår när jag var och hälsade på i alla fall. Det var förresten riktigt roligt att få se den lilla saken. En väldigt trevlig kille om än dock inte så pratsam än. Men vi ska nog bli bra kompisar när han blir lite äldre. Fick dessutom ansvar för att han skulle lära sig jaga älg. Kändes stort.

Annars händer det inte jättemycket, har mest ont i halsen och tycker lite synd om mig själv. Har inte riktigt koll på läget just nu. Satt hos tandläkaren en kvart igår innan jag kom på att det är nästa vecka jag hade tid.. Tror hjärnan är överansträngd efter alla försök att inte tänka på vad som händer om en dryg vecka.

På tal om att räkna veckor har det gått tre nu. Saknar fortfarande så det gör ont och du gör det inte direkt lättare för mig. Varför går det inte att bestämma hur man ska känna?

Återkommer förhoppningsvis när jag är på lite bättre humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0