whats the point of doing anything

Har haft en mycket lugn vecka hemma i Hällabäck. Arbetar mest som slav åt mor och far. Och tar små steg mot min kommande flytt till England. Har bland annat till slut bokat flyg till den femtonde september. Med avbeställningsskydd. Någon vägrar fatta riktiga beslut. Känner mig mindre förberedd nu än jag gjorde i januari när jag sökte.

Annars har jag hängt ganska mycket med Happan, ganska många promenader i skogen för att rensa tankarna, inte för att det gör det hela ett dugg klarare. Igår fick man dessutom sällskap av Ester och Mac (som visst var rädd för att gå en promenad i skogen med mig själv) och rekade lite inför nästa helgs hajk. Känns som ett bra sätt att spendera sista helgen i Sverige i ett vindskydd någonstans i Hällabäcks skogar!

Ikväll blir det tonår i alla fall, tänkte spela såpabandy i Broaryd. Kan vara en av de roligaste sporter jag vet, helt klart roligare än frisbeebrännboll i alla fall. Måste bara köpa lite såpa också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0