procrastination at its worst!

Har funderat ett tag om jag ska b;rja g;ra lite uppdateringar h'r d[ och d[. Haha min dator och jag är lite ovänner, jag tycker att han ska lära sig engelska för att göra det lättare för mig men det bästa han kan åstadkomma är att glömma bort åäö. Silly guy!
I alla fall så har jag jättemycket jobb att göra så då gör jag ju helst vad annat som kan kommas på istället, tillexempel återuppta mitt mycket framgångsrika bloggande.
Kommer nog inte uppdatera så frekvent men ge er lite chans att hålla koll på mig här borta i alla fall..
Just nu är det som sagt inlämnings och presentations tider. Avklarat tre presentastioner på mindre en en vecka och har två uppsatser som ska in på onsdag. Har väldigt svårt att förstå jobb biten av att gå på uni just nu. Boring!
Annars har helgen varit lugn, mycket plugg, en hel del film och spelkväll igårkväll. Inte mycket mer att säga om det.
Om 11 dagar kommer Adelina, Frida och Rebecka hit. Ska bli skoj med lite svenskar, ska äta köttbullar, skruva ihop möbler, sjunga ABBA sånger och se på Barnen i Bullerbyn. Jag har allt perfekt planerat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0