It feels a lot later

Med tanke på hur död jag är såhär innan åtta en måndagkväll så har jag nog haft en trevlig helg.. Spenderat dagen idag med att undvika sociologin. Trots det läst ett femtiotal sidor som inte alls gett svaret till uppgiften jag ska göra. Blev i alla fall godkänd på första uppgiften. Tack så mycket. By the way så låter min lärare som hon som spelar David Batras fru i Kvarteret Skatan, alltså inte jätteengagerande. Ganska mycket städning idag dessutom, förstår inte hur de hinner stöka ner så under helgen.

Robson frågade mig idag när vi åt middag om inte jag kunde visa honom hur jag kysser och så plutade han med läpparna. Tack men nej tack sa jag. Då frågade han om jag kunde kyssa Mike.. Jag vill hem nu, the boy is losing it.

Fick veta idag med att jag inte kan läsa kursen i jönköping. Min engelska kommer gå åt skogen de närmaste månaderna. Tur att SVT bara sänder brittiska program då.

Snart läggdags för Robson vilket betyder att jag äntligen får sova. Om jag lägger boken under kudden kanske jag lär mig något i sömnen?

Kommentarer
Postat av: Ester

VA!?!?! Blir det inga studier under våren???

2010-01-27 @ 18:04:53
Postat av: anna

Jo sociologin har jag redan börjat med men kommunikationskursen jag skulle läst i jönköping funkade inte när jag kommer hem så långt efter starten. To bad.. Men mer tid över till att vara ung och arbetslös :P

2010-01-27 @ 22:49:50
URL: http://intebaraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0